Metode de personalizare

Tampografie (T)

Este una din cele mai cunoscute si folosite metode de personalizare a obiectelor promotionale si nu numai. Este o metoda indirecta de a printa, in care vopseaua este aplicata pe obiectul dorit cu ajutorul unui tampon de silicon. Marele avantaj al imprimarii tampografice il reprezinta faptul ca tamponul este flexibil si se ajusteaza pe suprafata ce se doreste a fi imprimata, dand posibilitatea de a se imprima si suprafete rotunde, curbate sau neregulate, permitand astfel personalizarea unei game largi de obiecte. Si nu in ultimul rand, este o metoda eficienta din punct de vedere al costurilor.

Gravura (G)

 

Gravura laser este o metoda populara de a personaliza obiecte mici, brelocuri, pixuri, plachete, trofee sau cadouri corporate cu un logo sau chiar individual cu nume. Masina de gravat laser este controlata de un computer pe care se programeaza logoul sau textul dorit pentru gravat, astfel ansamblul masina gravat – computer este foarte precis si se pot realiza lucrari de finete si mici dimensiuni. Avantajele gravarii laser sunt, rezitenta mare la zgariere si un aspect chic. Gravura laser nu se poate face color. Culoarea depinde de material gravat si de stratul de dedesubt, laserul indeparteza primul strat facand vizibil substratul.

Gravura 360 (G360)
Serigrafie (S)

Serigrafia este o metoda de imprimare folosita in general pentru personalizarea textilelor, dar poate fi folosita cu succes si pentru alte tipuri de materiale sau obiecte daca acestea au suprafata plana. Sitele serigrafice sunt special pregatite cu imaginile ce se vor imprima. Se face o sita pentru fiecare culoare, apoi se aplica vopseaua pe sita iar prin presare cu ajutorul unei raclete vopseaua este fortata sa treaca prin sita pe obiectul ce se doreste a fi imprimat.
Se obtin imprimari de foarte buna calitate si cu o rezistenta mare in timp.   

Transfer de print (TP)

 

Este o metoda de personalizare extrem de buna pentru imaginile multi-colore si cu detalii fine. Printul se face in oglinda pe o hartie speciala (hartia de transfer), se aplica hartia si printul pe obiectul ce se personalizeaza si cu ajutorul unei prese, prin presiune si caldura, vopseaua se transfera de pe hartie pe obiect. In mare, sunt doua tipuri de transfer, unul in care vopseaua se aplica pe hartia de transfer culoare cu culoare, prin serigrafie si acesta este transferul de serigrafie. Al doilea tip, in care printul este aplicat pe hartia de transfer cu ajutorul unei imprimante digitale intr-un singur pas si apoi transferat pe obiect si vorbim despre transferul de print digital

Prin aceasta metoda se personalizeaza produsele textile.

Sublimare (SU)

Imprimarea prin sublimare este  tehnica prin care o imagine printata digital pe o hartie speciala este transferata cu ajutorul presei pe obiectul dorit. Vopselurile speciale de sublimare au calitatea de a se transforma din stare solida in stare gazoasa, la o anumita caldura si presiune, fara a trece prin starea lichida. Sublimarea se poate face doar pe poliester sau pe obiecte care au in compozitie minim 80 % poliester pentru ca acesta , la temperatura ridicata , se deschide si absoarbe vopseaua. Dupa raciere poliesterul se inchide si sigileza la suprafata vopseaua. Imaginea rezultata nu este la suprafata materialului ci este parte din suprafata. Personalizare prin sublimare este extrem de durabila la spalare. Se pot personaliza textilele , dar si alte obiecte, cani, mouse-pad-uri, special tratate.

Imprimare digitala UV (PD)

Prin tehnologia digitala se imprima direct pe suprafata obiectului dorit in policromie. Printarea gradientelor sau a culorilor de tranzitie nu mai este o problema, imaginile printate au o calitate superioara. Avantajul acestei metode este faptul ca se poate printa relativ repede in policromie chiar si atunci cand avem cantitati mici. Nu este posibil a se printa exact culorile PMS, asa cum se imprima prin tampografie sau serigrafie, deoarece culorile fisierului digital sunt transformate de catre softul imprimatei in culori cu valori CMYK. Culorile compuse din CMYK se pot abate marginal de la valorile PMS.

Broderie 2D & 3D (BR 2D & 3D)

  

Broderia este tehnica prin care un text, logo sau imagine sunt aplicate pe un obiect textil cu ajutorul acelor si a atei. Ata folosita la broderie este din poliester ceea ce ii confera o durabilitate foarte mare a culorilor si nu se deformeza. Obiectele ce pot fi brodate, de exemplu, sunt: tricouri, jackete, sepci, prosoape, genti, rucsaci etc. Broderia prin atributele ei, adauga eleganta si  plus valoare produsului pentru un timp indelungat. Broderia poate fi 2D sau 3D cand logo-ul este realizat in relief.

Sticker cu lentila de rasina sau eticheta volumetrica (ER)

Este  realizate din autocolant PVC taiat pe forma dorita si imprimat digital sau serigrafic, pe care se aplica o rasina epoxidica artificiala transparenta. Poate fi rigida sau flexibila, in functie de obiectul care se doreste a fi personalizat. Se pot aplica pe suprafete plane sau usor curbate. Se pot obtine etichete cu un numar nelimitat de culori si de aproape orice forma geometrica gratie printului digital si a varietatii mari de folii autocolante PVC. Se folosesc la personalizarea obiectelor promotionale, aparatelor electrice si electrocasnice, masinilor si utilajelor, au o foarte buna rezistenta la apa, la zgarieturi si la actiunea razelor UV. 

Sticker (ST)

Sunt realizate din folie PVC autocolanta imprimata digital sau fara imprimare si decupate pe contur. Datorita multitudinii de tipuri de folie autocolanta si a printului digital se pot realiza stickere pentru o gama foarte larga de aplicatii, peronalizarea obiectelor promotionale, a cutiilor de ambalaj, personalizare automobilelor, aplicare pe podele (floor graphics), pentru geamuri si vitrine (window graphics ), etc.. . Pentru rezitenta sporita la factorii mecanici, UV si la umezeala, stickerele se pot lamina mat sau lucios.

Decalcomanie (DC)

Este procedeul prin care se transfera o imagine pe un obiect din ceramica, sticla, portelan. Dupa prelucrarea grafica a imaginii, aceasta, se imprima prin serigrafie pe un suport din hartie speciala, apoi cu ajutorul apei imaginea este transferata pe suprafata obiectului. Pentru o fixare permanenta,obiectele se introduc in cuptoare speciale si se ''coc'' la temperaturi mari, rezultand o personalizare cu o durata foarte mare in timp, rezistenta mare la spalare si agenti chimici. Imaginea se poate pozitiona oriunde pe obiect: in interiorul canii, pe toarta, etc.

Logo embosat in relief (BE)

Emboss-ul este o metoda de personalizare a logo-ului in relief, ce nu folosste vopseaua. Se creeaza  imaginea logoului dorit  prin aplicarea unei matrite de zinc realizata special pe spatele suprafetei pe care se face personalizarea, iar prin presiune si caldura, aceasta ia forma matritei rezultand o imagie in relief. Prin aceasta metoda se pot peronaliza obiecte din piele naturala, piele sintetica si hartie.

Timbru sec - logo in adancime (TS)

Este asemanator embossului ca procedeu, singura diferenta consta in faptul ca matrita este facuta in oglinda si se aplica pe fata materialului, rezultand o imagine in adancime. Se poate folosi si o folie metalica colorata, de obicei aurie sau argintie, ce se aplica intre material si matrita, astfel imaginea rezultata este colorata. Daca  se aplica si folia metalica, atunci vorbim despre ''folio'' ca si metoda de personalizare.

Cutie individuala personalizata tip husa carton. (Cutie individuala personalizata.)
Gravura laser nume individual (GLI)

Se poate realiza gravura laser cu logo individual (nume, serii, etc).

SERIGRAFIE PE ROTUND (S 360)

Serigrafie pe rotund (360 ).

SERIGRAFIE PE ROTUND (S)

serigrafie de jur imprejur!

Digital 360 (DTG 360)

print digital (cmyk) de jur imprejur.

Transfer digital (TD)

Transfer de print digital - cmyk.

Eticheta PU (PU)
Eticheta piele (EP)
Ambalare hartie cadou (buline, dungi sau natur) (Ambalare hartie cadou)

Ambalare individuala in hartie cadou.

Patch cu broderie. (PB)